Brongatonga Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 vacker är han Prof oaks yngre bror eller äldre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Proffesorerna i de tidigare spelens efternamn är baserade på träd, Oak (Ek), Elm (Alm) Birch (minns inte vad det var). Borde du inte göra så att Kelmer istället heter som något träd? Förslag på engelska träd: Alder Aspen Willow Maple Juniper Rowan Walnut Yew Pine Poplar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 det finns ingen liga i jotho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 det finns visst en liga i Jotho! Hur långt har du kommit med spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) det finns visst en liga i Jotho! Hur långt har du kommit med spelet? jag vill gärna ochså ha en kopia om de går. EX, på pokemon namn:Ahtrim (3) typ:drake pokemon attack:Omega beam (omega stråle) en kraftig stråle, Dragon scream(alla motståndarens krafter gör mindre ööh vilket ord letar jag efter nu, skiit samma damage och force field (kraftfällt. yngre utväcklingar: Bulim (1), Bulaht (2) hur gör man en länk till paint så kan jag sätta in bilden. Redigerat 17 Januari 2006 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Gillar du dom verkligen? Isåfall tack! Jag ska göra några förpackningar till DS också :) EDIT: Har visat mina DS bilder nu. får jag fixa lite med dom i photo shop??? (asså "förpackningarna") kan mycket bättre än det där med "pokémonen" :P det var typ det dåligaste jag gjort :P Redigerat 17 Januari 2006 av racerboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Jag tycker att man kan ta Kelmer som Prof. Ragnaros: äldre bror. rg fuskare- godkänt. Raceboy...nej. Jag behåller min bild som den är. Redigerat 17 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 kan jag inte få lägga in ett förslag da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 kan jag inte få lägga in ett förslag da? tack! jag tänkte också lägga en bild på den. men vet inte hur man gör när bilden finns på paint. kan någon berätta. eller kanske du själv vill bestämma hur den ska se ut! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Ni får göra en egen förpackning och lägga in om ni vill. Men ni får inte ta min bild som mall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Ni får göra en egen förpackning och lägga in om ni vill. Men ni får inte ta min bild som mall. ööh :huh: jag förstår inte jag vill göra sådär som du gjorde högst upp på denna sidan. bilden av prof. ??? glömde vad han hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Vill du göra en bild av Prof.Kelmer? Gör det då! Men använd en bild av Prof.Oak och ändra den lite. Här kan du hitta jätte bra bilder från spelet: www.pokemonelite2000.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg