rg_fuskare Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Vill du göra en bild av Prof.Kelmer? Gör det då! Men använd en bild av Prof.Oak och ändra den lite. Här kan du hitta jätte bra bilder från spelet: www.pokemonelite2000.com jag tänkte faktisgt lägga en bild på Ahtrim, Bulim o Bulaht men jag vet inte hur man lägger länken i tråden!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Men ladda upp bilden bara. Om du vill göra en länk så går du in på: http://www.imageshack.us och laddar upp din bild. Jag lägger upp en bild på Reversical City: Marken är sand därför att gymledaren gillar strander. Ps nedanför staden finns det en jättefin strand som heter Reversical Beach. Redigerat 18 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 har någrra idere man kan fonga:latios och latias på shotern island. mew på farway island ho-oh i tin tower lugia på whirl island. mewtwo i cerulen cave zapdos i power plant moltres på one island i mt ember articuno på sefom island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Kolla in min bild på förra inlägget. Jag ändrade det. Men sen när jag hade postat det så hade redan EX MAX postat ett inlägg som kom efter. Iallafall. Staden är ju Reversical city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 ok jag tro det funkar nu här är bilden: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 De var coola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 De var coola! tack jag har gjort dem själv!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) srry datorn dampade Redigerat 18 Januari 2006 av racerboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) asså jag tror jag drar mig ur... ni arbetar ju bara i paint!! då blir det inge snyggt! Redigerat 18 Januari 2006 av racerboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 asså jag tror jag drar mig ur... ni arbetar ju bara i paint!! då blir det inge snyggt! han fixar det bättre sen i spelet. ska köpa emerald snart yes!!!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 tur :P annars hade det varit konstigt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag tänkte bara vad gäller trädnamn...Du bestämmer givetvis själv men om du vill hålla dig till traditionen så borde du namnge Kelmer efter ett engelskt träd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg