Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ok. Dom nya startpokémon (dom som finns med i Ulrira) är Bulim, Fire/Dragon Lecha, Grass/Bug Tyton, Water,Flying. Smartast att välja Bulim. Näst smartast att välja Lecha Osmartast att välja Tyton. Näst smartast med Tyton menar du?Flying är bra mot både Grass o Bug. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) jag ska lätt välja Bulim. jag älskar eld pokemon!!! och det behöver inte vara legendariska pokemon i Fire red är det Charizard o den är en vanlig pokemon. Eric H det hade varait kul om du skulle kunna ha Ahtrim altså bara för att se hur det skulle se ut du behöver inte ha den på riktigt!!!! Redigerat 21 Januari 2006 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag ska välja Tyton. Jag ÄLSKAR när det blir svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag ska välja Tyton. Jag ÄLSKAR när det blir svårt. du Eric H har du nån bild på Lecha och dens yveklingar och Tyton o dens utveklingar vill gärna se hur de ser ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag ska välja Tyton. Jag ÄLSKAR när det blir svårt. ja me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag har en ny typ av Pokémon som ska vara med. Namn: Strand Bra mot: Fire, Posion, Steel, Rock. Dåligt mot: Ise, Grass, Bug, Electric. Ps Tyton ska vara Water/Strand typ istället för Water/Flying. Jag tog bort några gamla bilder för att lägga upp dom här bilderna. Jag har en bild på Lecha och en på Tyton. Så här ser dom ut: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Lecha var ju bara en Goldeen och en Caterpie som du hade gjort om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 kan man till tex ha med nya föremål som skadar motståndaren. om man blir gymledare , ska man få välja om det ska vara ett eld ,vatten m.m gym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag har en ny typ av Pokémon som ska vara med. Namn: Strand Bra mot: Fire, Posion, Steel, Rock. Dåligt mot: Ise, Grass, Bug, Electric. Ps Tyton ska vara Water/Strand typ istället för Water/Flying. Jag tog bort några gamla bilder för att lägga upp dom här bilderna. Jag har en bild på Lecha och en på Tyton. Så här ser dom ut: Om du ska ha en ny typ som heter Strand måste den ju heta Beach. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Svar på One Pieces inlägg: Och? Jag får väl själv bestämma hur mina Pokémon ska se ut? svar på klas-emils fråga: Valde man vatten som startPokémon i Ulrira så får man bli vattengymledare. Valde man eld i Ulrira får man bli eld gymledare. Valde man gräs får man bli Gräs gymledare. Jannejan: Japp. Redigerat 21 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 kan man inte vara dragon gymledare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Om man fångar en Golden Dragonite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg