Overraild Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Jag har ett förslag: Du vet där man möter Red Gyarados i G/S/C? Istället för Red Gyarados kan man möta Gold Dragonite. Är det en bra idé? Men det är en sak jag undrar om Tyton. En av vingen är en Kyogre vinge med röda märken på, och den andra vingen är en likadan vinge men utan märken. Det är väl lite konstigt? :huh: Redigerat 21 Januari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) finns golden dragonite på en bestämd plats som red garados? Redigerat 21 Januari 2006 av klas-emil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Tycker jag med. Ändra så att det också blir en Kyogre vinge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) JAg ska ändra så att det blir en Kyogre vinge utan märken. Man möter Golden Dragonite i Dragonites cave i slutet. Redigerat 21 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Eric H!!!! ska golden dragnite finnas som red garados? svara nuu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Jag ändrade precis inlägget. Jag skrev att den ska finnas i slutet av Dragonites cave i Ulrira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ska den vara som Navel Rock, Faraway Island och Birth Island, du vet, sådana platser som man bara kommer till om man löser Mystery Gift? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 tack och lov. kan man tjäna pengar på att vara gymledare? ska man vara den nionde eller ta över ett gym? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Det verkar gå framåt med spelet... men vad e det för skillnad på dom olika spelversionerna? Önskar du kunde ha en pokemon med som ser ut som ett troll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 jag fick en strålande idé du kan ha golden Dragonite och Shadow Lugia i fodralen. och kan du också göra en med Ahtrim vill bara se hur det ser ut! den med Ahtrim ska du inte ta jag vill bara se hur det ser ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jannejan: Eftersom att man inte kan skicka in detta spel till CN så ska man lösa Mistery gift på ett annat sätt. Cryo: I Pokémon Purple kan du fånga Celebi, i Pokémon White kan du fånga Lugia och i Pokémon Power kan du fånga Ho-oh. Jag funderar på att göra en version där man kan fånga alla tre. rg_fuskare: tja. Jag vet inte riktigt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 HUR SKA MAN KUNNA LINKA DÅ?????? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg