Overraild Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Med en linkkabel, såklart. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Det blir nog rätt svårt Jannejan, eftersom spelet är till datorn skulle det typ behövas en 1000 mil lång linkkabel. Omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) TILL DATORN??? :blink: Är spelet inte till Game Boy Advance? Redigerat 22 Januari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Men ok jannejan: Jag kan knappast göra ett riktigt Gameboy Advance spel. Jag gjorde bara kartongerna som ett exempel. Jag gör spelet i Gamemaker. Alltså får ni spelet till datorn via en länk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 då vill jag ha pokemon white.. för jag älskar Lugia... är det långt kvar på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megapoint Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) ERIK H DU KAN VÄLL GÖRA SÅ SOM MAN INTE MÅSTE GÖRA NÅGOT EXTRA FÖR ATT FÅNGA DEOXYS JIRAHCI LUGIA OCH HO-OH ELLER HUR DEN ENS STAVAS.FÖRRESTEN SKULLE JAG OCKSÅ KUNNA FÅ EN KOPIA :) PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Redigerat 22 Januari 2006 av martin246 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 ERIK H DU KAN VÄLL GÖRA SÅ SOM MAN INTE MÅSTE GÖRA NÅGOT EXTRA FÖR ATT FÅNGA DEOXYS JIRAHCI LUGIA OCH HO-OH ELLER HUR DEN ENS STAVAS.FÖRRESTEN SKULLE JAG OCKSÅ KUNNA FÅ EN KOPIA :) PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Då är det ju inget kul! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag vill gärna ha Pokémon Purple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag vill också ha en kopia SNÄLLA :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag med, snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jannejan: Eftersom att man inte kan skicka in detta spel till CN så ska man lösa Mistery gift på ett annat sätt. Cryo: I Pokémon Purple kan du fånga Celebi, i Pokémon White kan du fånga Lugia och i Pokémon Power kan du fånga Ho-oh. Jag funderar på att göra en version där man kan fånga alla tre. rg_fuskare: tja. Jag vet inte riktigt.... jaja det e lungt. de var bara va jag föreslog. jag vill hälst ha White med lugia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg