Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) One Piece: Den heter Orre har jag för mej. Nintendo-f*n: Jag kan förstå dej men det är några saker: 1. Jag kan inte bryta ihop hela spelet nu. 2. det går inte att göra lika snygga sprites med programmet och alltså blir spelet inte bra. Redigerat 28 Januari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Ja just det! Det gör den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Den finns med i XD gale of darkness också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 men när tror du att du e klar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 One Piece: Den heter Orre har jag för mej. Nintendo-f*n: Jag kan förstå dej men det är några saker: 1. Jag kan inte bryta ihop hela spelet nu. 2. det går inte att göra lika snygga sprites med programmet och alltså blir spelet inte bra. OK, jag förstår, men låt inte Nintendo få reda på det, för då kan man få böta ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag ska inte göra så att nintendo får reda på det. Jag ska ändast lägga upp spelet på Fuska.se. Dessutom i Personligt meddelande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Det var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Är det inte svårt att göra ett nytt spel då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Några saker kan vara rätt svåra men man klarar ut dom ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag har provat att göra ett Pokemon spel med Gamemaker. Hehe... spriterna såg ut som några gubbar som hade stukat hjärnan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) Längtar tills det är klart och när det kommer ut så man kan få spela det! Redigerat 28 Januari 2006 av Meganium17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg