Snooze Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Ha cool pokemon xD Bra att ni tyckte om min idé . Ja och om man har ett hus så kan det komma in tränare för att utmana en om det.. fast man neka fighten xD Ja och att man ska kunna möta tränare i pokemon ligan.. Det hade varit kul x) Ps. Mitt gammla acount var Jacx.. Redigerat 31 Januari 2006 av Iron Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) Man måste klara ett prov med sin Secret Base för att kunna köpa ett hus. Ps var berädda! Provet inehåller att man måste kunna diska ^_^ Redigerat 1 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Hahaha Låter kul xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 men när tror du spelen är klara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) Två pokémo till. Tänkte att man kunde hitta dem på havsbottnen med hjälp av Dive. De är baserade på sjögräs och havsanemoner. P.S, när du är klar, vore det schysst att skicka White till mig :visslar: Redigerat 1 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Snygga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Snygga. SNYGGA ERICH KAN JAG FÅ EN KOPIA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ny pokemon: Charizza! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ny pokemon: Charizza! SNYGG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Ny pokemon: Charizza! Snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 (redigerat) Är det nån baby version av Charmander? (Inget personligt, Nintendo f*n, men tycker du inte att det var LITE onödigt att göra ett exakt likadant inlägg som groudon?) Redigerat 1 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det är en blandning av carizard och mew! Här är en bild som skulle kunna vara en händelse i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg