Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Jättesnygg! Inte för att klaga (för det kunde ju inte du veta) men du kan gärna göra om den för att Arovia är den tredje och Nutdell är den fjärde. Men det är ju bara och ändra på isåfall. Jag tror nästan jag tar med den som karta i spelet kola king! så snygg var den! Redigerat 7 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jättesnygg! Inte för att klaga (för det kunde ju inte du veta) men du kan gärna göra om den för att Arovia är den tredje och Nutdell är den fjärde. hur gör man så att man kan lägga in paint bilder :blink: :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Du trycker på svara (inte snabbsvar). När du väl kommer till den rutan så trycker du på blädra längst ner på skärmen. Sen väljer du bild. Sist trycker du på Ta med den här bifogade filen och sen är det klart! Självklart måste dy trycka på spara sen. Oj förlåt. Jag menar svara. Redigerat 7 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Okej, jag har fixat den nu (hoppas det blev rätt). Och tack för att du tar med den i spelet! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Du trycker på svara (inte snabbsvar). När du väl kommer till den rutan så trycker du på blädra längst ner på skärmen. Sen väljer du bild. Sist trycker du på Ta med den här bifogade filen och sen är det klart! Självklart måste dy trycka på spara sen. namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) En nedgradering till Rhyhorn? Och ska den inte ha färg på benen? Redigerat 7 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Joddå jättera! Där kan väl man möta vatteneliten? Dom här hjälper ju till: Iron Pikachu rg_fuskare kola king jannejan link One Piece Tomatketchup GameGirl93 groudon Smash Elias. Iron Pikachu, jannejan och link gör bilder. övriga gör Pokémons. Föresten iron pikachu: Det måste tagit långt tid att göra den bilden. Hursomhälst. Här kommer Ulrira kartan. Tog två timmar att göra. Hoppas ni gillar den! EDIT: ändrad lite grand. Ps Strelf ligger på Lenner ön. Jag gör inte städer. Jag ger namn åt de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Ok då blir det väl jag och Iron Pikachu. Så här tänkte jag att det huset som jag gjorde ska se ut inuti. :lol: Du får själv välja vad de ska vara i bollarna hoppas att det blir något bra, Jag tänkte att man bara ska få välja en av dom och att dom andra försvinner. :D Hoppas att du tycker att det är en bra ide annars får du väl ändra det. <_< PS:Det ska vara låst tills man klarar gymmet. Tucksint_City.bmp Redigerat 7 Februari 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad ska bollarna innehålla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad ska bollarna innehålla? kola king det tog mig länge att göra den föresten så är jag inte så bra att måla i paint :rambo: :rambo: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Här komemr en till pokemon, det kan väl vara Dittos utveckling? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det är ju ditto. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg