kola_king Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Okej, här kommer nu resultatet av Extreme map makeover av Ulrira! Nu borde allt stämma. Men bara två saker: 1. Ska det inte heta "Cycling road"? Cycle betyder ju typ cirkulera. 2. Ska inte Grak's Cave vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Cool,men vad ska man ha en vattenbas till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Cool,men vad ska man ha en vattenbas till? att ha undervattens prylar i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Öhh....Vad menar du?Är det en Secret Base? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Ja så klart det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Cool,men vad ska man ha en vattenbas till? man kan också ha som en vanlig bas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Tja.....Om man ska ha rutschkanna så går det ju inte att åka på den. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Men han kan ju göra så att det är som vanligt golv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Ledsen att jag går off topic men...http://forum.fuska.se/Vad_Ska_Jag_Goera_l-t58087.html HJÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Okej, här kommer nu resultatet av Extreme map makeover av Ulrira! Nu borde allt stämma. Men bara två saker: 1. Ska det inte heta "Cycling road"? Cycle betyder ju typ cirkulera. 2. Ska inte Grak's Cave vara med? Rätt kola king jag glömde Grak's cave. Alltså ska grak's cave ha nr F link: Snygg!! Iron Pikachu: gå inte off topic igen ok? kola king: din ska vara en karta som man kan se i Pokécenter osv. Här kommer kartan som ska finnas med i Pokénavet. Ps tog ungefär 105 minuter att göra: håller på att uppdatera den. Jag ska skriva namnet på platserna också. EDIT: uppdaterat Redigerat 8 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ska inte hända igen.. Jag ficka panic bara xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Men är det ingen som ska säga nånting om min karta? Redigerat 8 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg