unix Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Men är det ingen som ska säga nånting om min karta? Nej.Är den klar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Men är det ingen som ska säga nånting om min karta? haha jo den e bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Tack. Så jaha Darwin2: Du tycker att den är ful? Den är klar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Okej, här kommer nu resultatet av Extreme map makeover av Ulrira! Nu borde allt stämma. Men bara två saker: 1. Ska det inte heta "Cycling road"? Cycle betyder ju typ cirkulera. 2. Ska inte Grak's Cave vara med? Cool karta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Tack One Piece! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag tycker om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Kan tyvär inte se den tar typ 30 minuter innan den har laddat klart,den här datorn är så j*vla trög! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Här kommer en till pokemon från mej, så här ser väl iallafall ingen annan pokemon ut från spelen och det??? Kallar den för Schampert XD kom inte på något annat Eric H: Snygg karta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Svamp pokémon? Cool! Nåja, här kommer den slutgiltiga versionen av Ulrira kartan: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 snygg karta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Snygg bild link! Men GameGirl93s bild var inte ditto. Ditto har ingen krona på sej. Inte riktigt rätt kola king. Titta här: 1. Kolwain town 2. Ulshan city 3. Reversical city 4. Nutdell town 5. Arovia town 6. Staden som var efter graks cave 7. Optycal city 8. Tucksint city 9. Deep city 10. Treenwar city A. Ulshan mountain B. Ulrira cave C. Nutdell forest D. Cycle Road E. Nutdell Lake F. Trainer road G. Lenner islands Man får HM-surf i optycal Ska du inte ha med Lockterry City? Och jag upprepar frågan, ska du lansera ut spelet i hela Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Nej Jannejan,han kommer bara ge den till oss. Redigerat 8 Februari 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg