Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Nej Jannejan,han kommer bara ge den till oss. Ja jag tar ju knappast och ger ut det över hela världen. Då får ju Nintendo reda på det. Snygg bild GameGirl93! Tack för att ni gillade kartan. Jannejan: Tänkte inte på det sorry. Men alla andra av dina städer kom ju med. Nu blev det rätt kola king! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Men du kan väl göra kopior till mina kompisar också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Hur långt är det kvar innan spelet är klart Eric H? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jannejan: Du får ju skicka spelet till dom isåfall. Nintendo-f*n: Går inte riktigt att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Här är nergraderingen till min förra spök-pokemon! Scubnose!Den kan nosa till sig motståndarna i sömnen,allstå är dens special-sak att den kan attackera även när den sover! Här är nergraderingen till min förra spök-pokemon! Scubnose!Den kan nosa till sig motståndarna i sömnen,allstå är dens special-sak att den kan attackera även när den sover! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Var är den och varför skrev du samma sak två gånger? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ja var är den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ja var är den? Han har nog inte gjort en bild av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Tre pokémon till :P . Firas utvecklas till Flamor som utvecklas till Burnotch. Mokeel är en Steel type pokémon som inte har någon utveckling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Tre pokémon till :P . Firas utvecklas till Flamor som utvecklas till Burnotch. Mokeel är en Steel type pokémon som inte har någon utveckling. snygg :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ny stad och två nya pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Den andre Pokemonen var snygg,Eevee's Ground-utveckling? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg