Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ja verkligen. Nu har jag ändrat min Pokémon Power kartong. Jag ändrar White och Purple kartongerna senare. Så här ser min Power kartong ut: Skulle gärna kommentera den om jag kunde,kan inte se den,måste ladda ner den och det funkar inte på tröggdatorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 :unsure: asså tack erik h! här e en pokémon som leker sten ofta! :P ps. kanske inte syns! beror på att ja inte vet hur man gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Den var gullig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Tack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med. Tomatketchup: Jag kan försöka att lägga upp den i Jpg format en gång vänta lite... Japp! Nu i Jpg format kan du se den Tomatkecthup. Redigerat 12 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med. Tomatketchup: Jag kan försöka att lägga upp den i Jpg format en gång vänta lite... Japp! Nu i Jpg format kan du se den Tomatkecthup. he snygg fodral. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Tack så jättemycket allihop som gillade min bild! pokemaster1: Jättebra! Den kommer med. Tomatketchup: Jag kan försöka att lägga upp den i Jpg format en gång vänta lite... Japp! Nu i Jpg format kan du se den Tomatkecthup. Den är jätte fin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vilka pokémon ska vara på White och Purple då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det kan vara Tyton och Lechas utvecklingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det kan vara Tyton och Lechas utvecklingar. Vilka är det då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det kan vara Tyton och Lechas utvecklingar. mm jag undrar också hur dom ser ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Kan jag också få en kopia. jag har gjort en till utveckling till gastley. Här!gatley_utveckling.bmp Gastly har en utväckling Hunter. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Men det skadar hu inte med en till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg