Overraild Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Den var jättefin!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Snygg stad! Den kommer med! Och EX MAX: Isåfall kommer den inte med! Redigerat 17 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 men det står ju A på tränaren eller är aquaaz i strelf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Här kommer jag med en Ground type pokémon som består av sand, som jag tänkte att man kunde hitta i nån öken. Hans namn, Sanust, är helt enkelt ordet Sandust, vilket betyder ungefär sandstoft, fast man tar bort D:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Snygg kk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Tack! :D Förretsen, är alla städer klara nu, eller är det någon kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ja Ulrira city. Sen är det bara att börja med händelsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ja Ulrira city. Sen är det bara att börja med händelsen. kan jag också få ett snälla jag vill ha den med lugia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 eric H är aquaaz i strelf??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ulrira City måste ha ett Gym. Annars blir det inte åtta Gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Det blir underligt :huh: Ulrira har både ligan och ett gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hallåååå är aquaaz i strelf??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg