Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 jag har ändrat mig celebi villl jag ha men helst alla tre såklart ! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Ulrira city ska ha gym. Men Pokemonligan ligger på lenner ön. Elias: Vad menar du? Tyranitar_pupitar: Då får du alla tre om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vad han menade tror jag är att han gjorde en tränare som var med i Aquaaz som du tyckte skulle vara Strelfs gymledare, så han undrade om Aquaaz hade nån sorts bas i Strelf, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vilka typer ska alla gymledarna och Elite Four ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Hm jag tycker någon ska ha grästyper ialla fall har aldrig funnits så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jo, i Celadon City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Här är två Pokemon som jag har hitta på. Craxen & Cradex! Inte så snygga. Men bra för att vara mina första. Craxen utvecklas till Cradex i level 40. Tryck HÄR för att se dom! Redigerat 18 Februari 2006 av Nintendo-Fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Snygga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tack! ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Tack! ^^, erich kan jag få alla spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag med :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) kom på en pokemon om man lägger in en umbreon o en jolteon på dagis så får man ett ägg o man kan inte öppna eller va man nu ska säga ägget om man inte har en fire stone men ja har inte kommit på ett bra namn till den än o den har en special attack som heter lighting shadow ball 120/ atc 10/ pp Redigerat 18 Februari 2006 av jijo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg