Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Vad många Pokémon ni la upp och vad många snygga också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tog du med alla? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 tackar :rolleyes: eric gjorde det nåt att jag gjorde en fly eevee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 kola king: om jag inte tar med alla så är jag knäpp. Robert: man kan få din såhär: man parar min flyg Eevee med en vanlog eevee så kommer din fly eevee i ett ägg när man kommer tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Okej :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Bra att du gillade det! Men om man ger Eevee en Sun Stone så blir den väl Espeon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Tyvärr så här kommer Espon till http://www.serebii.net/pokedex-rs/133.shtml bara med kärlek :visslar: + att jag fåno och nu tar bort eevees sun stoe upgraderin för den blev inte bra Redigerat 27 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tyvärr så här kommer Espon till http://www.serebii.net/pokedex-rs/133.shtml bara med kärlek :visslar: + att jag fåno och nu tar bort eevees sun stoe upgraderin för den blev inte bra kola king hur lyckades du att lägga in en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det här kanske kan bli evves sun stone upgradering :rolleyes: i gold/silver/crystal är espeon eevees sun stone uppgradering! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jaha okej, men här kommer jag med en ny pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 den kan va krabbys utveckling! man använder water stone när den är olycklig så muterar den till Cingklaw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Här kommer jag med två pokémon till, Prowliny och Prowlarge! De är en blandning av Dark och Dragon, och Prowliny är tänkt att vara väldigt ovanlig. Flygon: I Gold/Silver/Crystal är Espeon inte alls Eevees sun stone uppgradering. Om man gör en Eevee lycklig under dagtid, så utvecklas den till Espeon. Om man gör det under nattid så blir den en Umbreon. Redigerat 27 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg