Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Snyggt! Dra åt h*lvete pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Detsamma Tyranitar_pupitar för så säger man bara inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Han mobbar mig säger att minna inlägg ska dra åt skogen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Aha, osjysst! Redigerat 27 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Utrycker bara mina tankar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 aja vem f*n bryr sig!?! Bra ide Flygon gilla den verkligen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ja håller med nu slutar vi :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Robert, vilket program använder du när du gör pokémon? Du kan väl bara inte använda Paint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag ska nog också säga förlåt Tyranitar_pupitar. Men kan vi komma överens om att vi inte säger fula saker till varandra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ja visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Okej, jag har gjort rätt många pokémon på senaste tiden, men ändå :P Här kommer en ny! Den heter Galap och är Bug/Flying. Den kanske ser lite förvirrande ut, men den använder den mörkgröna saken för att flyga genom att flappa den upp och ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Nån kan väl göra en som är shadow/fight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg