Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Kola king: Jag öpnar gamla Pokemon blider som jag har tat hem från olika sidor och änfra först litre i paint och sen i ett annat program som jag där finslipar ganska mycket. I paint ändra jag färgerna ganska mycket och så + att det är ganska lätt att ändra på dom när man zomar in mycket. Eric.H: Har bar en intresant fråga, hur mycket jobbar du med spelet hemma? varje dag? i så fal hur mycket om dan? svar snälla jag vill veta. Redigerat 27 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Kola King: Snygga! Gör gärna nån mer route. robert: Olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 om man ska se om pokemon en är lycklig kan det finnas en mätare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Bra ide och EX MAX du använder inte caps lock! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 allts jag kan inte sluta göra såna här :rolleyes: men den här blev ju bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Snyggt!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tackar! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Varför gör du ingen Purple och White fodral? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Vad tycks om den här? Redigerat 27 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Dom blir nog också snygga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Dom blir nog också snygga JÄTTE SNYGG :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Och white edition också + en ny pokemon som kan vara Mightyenas upgradering :P Redigerat 27 Februari 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg