Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Eric.H tycker du att jag ska dra från den här tråden? i så fal gör jag det om du vill. annars kan jag skärpa mig och skita i Pokemaster1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ingen ska dra ifrån tråden. Alla är välkomna. Men jag sa´ju att vi inte skulle säga fula saker till varandra. Back on Topic. Och snygga bilder allihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hur går det nu med spelet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Eric H, kan du svara på mina frågor: 1. Hur många nya pokémon ska det bli? 2. Hur många nya pokémon finns det hittils? 3. Ska du ha med dem gamla pokémonen? 4. Hur många fler routes ska göras? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Jag vet inte vad det handlar om men alla skickar bilder på pokemon de hittar så jag har också.... :) Redigerat 28 Februari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Vem är den högra kan vara torkoals sten utveckling... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Jag vet inte vad det handlar om men alla skickar bilder på pokemon de hittar så jag har också.... :) du tyranitar den heter rhinox, och den är redan upptagen som utvecklingen av rhydon... men det kan man ändra på...(hihi) ni som inte sett bilden så är det den till höger. snygga!p.s ska vi forsätta med spelet eller forsätta tjafsa om ingenting? Redigerat 28 Februari 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Dessa två pokémon har tvspelsrobert gjort, men pågrund av en varning så kan han inte posta dom själv, så jag gör det åt honom istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 en är nog murkrows utveckling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg