Simpsons Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 vet någon hur man stylar bilar i photoshop? jag har sett ett par bilder där de byter fälgar och sätter dit sidokjolar.. jag kan bara ändra färg på lacken, men vill veta hur man byter fälgar mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Det är mycket simpelt. Hitta ett par nya fälgar, klipp ut dem och passa bara in dem. Det är mycket klippa och klistra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 sedan kan man ju markera hela bilen förutom hjulen och på så sätt sänka den. lite trixande så går det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 det är bara att markera hjulen och dra dom up, så dom kommer "under karossen", sido kjolar är oftas psade ditt, dom gör man själv genom att andvända clone tool, mitt resultat av psat en volvo amazon, http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/amazion.gif och då har jag sänkt bilen, tonat rutorna i bak, sänkt taket, gjort "fetare" frontpari, lakt till dom där listerna också... går att göra mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) okej, snyggt :D hur markerar ni bilen? jag använder megnetic lasso tool.. när man har sänkt bilen så blir det ju vitt där bakom, hur fixar man det snyggt? Redigerat 6 December 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag tror Magic Wand tool blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Nej, inte särskilt, man måste klippa för att få det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 okej, snyggt :D hur markerar ni bilen? jag använder megnetic lasso tool.. när man har sänkt bilen så blir det ju vitt där bakom, hur fixar man det snyggt? markera bakgrunden och dra ner den också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) okej, ska testa det :D tack! är det fler som gjort om bilar? så kanske ni vill visa dem :D ps. det var ju svårt att markera bakgrunden :blink: Redigerat 6 December 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 ja, kanske det är men det blir snyggt.. ja jag har gjort någo till bild.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/saab123.gif ett tag sen gjorde jag den, 2005-05-10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 hur får jag bakgrunden till att bli snygg igen när jag sänker bilen? och hur lägger man en snygg lack?? just nu trycker jag ctrl+u och ändrar lite där, men det blir ju ingen jättesnygg lack då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 finns flera sätt och beror på vad man menar med snygg lack. du kan t.ex. ta ett nytt lager, göra en gradient som täcker bilen och ta ex. color som sånntdär lagerläge eller vad man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.