Crys Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Använd Pivot Stick Animator det är busenkelt och dret går att göra ganska bra filmer. http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html Länken är till första versonen av pivot det fins nyare men det är bara att söka på google :cool: här är ganska bra jag har gjort Den va bra, Men byt färg på pilen på pil-bågen till svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Lite Hacking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Jag har skaffat det som Arices länkade till. Men på Wikipedia står det att Version 3 kom ut 2005. Kan någon länka till något ställa där man kan ladda ner det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Prova flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 här är en jag hitta, har dock inte gjort den själv det är en blandning av naruto och dragonball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Coolt. :cool: Mina favoriter bland streckgubbsfilmer är dock Xiao Xiao-filmerna på Newgrounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 jga håller på med pivot :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 LOL,f*n va damp! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 vet nån vart man kan lada hem ett sont pogram så man kan göra egna strekgubar filmer!Snälla hjälp :( :( :( Bra Sverige. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 WWW.ADOBE.SE!!!!! OMG! använd flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 (redigerat) Kolla in min första. Redigerat 26 Januari 2007 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Hehe...snyggt,fast skiten funkar inte för mig,för jag har Macintosh. :( Nån som vet om det finns ett sånt program till Mac? nee det är ganska enkelt :student: :medieval: :student: f*n citera fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.