RaXeZ Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Jag undrar vad som fanns före Big-Bang!och vad som fanns före det!Forskare säger ju att ingenting fanns innan.Men ingenting är ju ändå någonting! :student: Skriv ner era funderingar! Redigerat 15 December 2005 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vad menar du? Först i vad? Världsrymden? Du får ta och beskriva mycket bättre annars förstår ingen vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vad menar du? Först i vad? Världsrymden? Du får ta och beskriva mycket bättre annars förstår ingen vad du menar. aa va menar du igentligen?? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Ja det är det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Menar du att,hur Världsrymden kom till och vad det fanns innan jorden och allt sånt kom till? Isåfall vet jag inte men för ett tag sen,så tittade jag på Disckovery Channel och dem sa att det kan vara så att allt som finns är i en membran,alltså att Rymden är en del av det och att det finns flera andra som rymden fast i en annan,"Universium del". Fast det var ett teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Finns i stort sett 2 stora teorier hur "allt" skapades. Den vetenskapliga och den religiösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Tror på den religösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 tror på den vetenskapliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 7 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 hur lyder teorierna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Den Religösa,som jag tror på, är att Gud skapade allting. Den vetenskapliga är att allting började med Bing Bang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 (redigerat) Jag menar det som fanns före Big Bang Redigerat 8 December 2005 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Då får man väl ta & säga ett vettigt svar då. Före Big Bang, så fanns ingenting, allt var totalt tyst, det är vad jag tror. Redigerat 13 December 2005 av Xain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.