kola_king Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Att bara säga "Gud finns! INSE DET!" eller "Gud finns INTE! INSE DET!" är helt meningslöst, eftersom att det omöjligt kommer övertyga nån, bara få dem att ännu mindre tro på den åsikten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Hitler fanns iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Öh, jo, men vad har det med ämnet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 självklart, försöker bara få dom envisa kristna att inse det. när f*n skrev jag "alla här"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 "The earth was blue, but there was no god." - Big Boss, MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Undrar vad som skulle kunna övertyga en kristen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 gud har byggt värden och det började med bing bang tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Öh, jo, men vad har det med ämnet att göra? Han var/är gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Tja, jo, alla får väl tycka som dem vill, men jag gissar att du snart kommer få ett antal fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Öh, jo, men vad har det med ämnet att göra? Lol, är du 19?Hitler var en människa och en diktator! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 dessutom dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Öh, jo, men vad har det med ämnet att göra? Sluta kränka min tro. Nu ska jag bränna flaggor av tupac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.