Hoppa till innehåll

Allra Först


RaXeZ
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Ingen 10 åring har sagt något sånt.

 

2. Man kan inte bevisa Gud, inte heller Big Bang. Det handlar om att tro.

 

3. Fusion: Bra sagt :D

 

4. Gud är inte komplicerat, han bestämde hur allt skulle vara. Att sen allt skulle skapas av en slump är fullständigt otrovärdigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ingen 10 åring har sagt något sånt.

 

2. Man kan inte bevisa Gud, inte heller Big Bang. Det handlar om att tro.

 

3. Fusion: Bra sagt :D

 

4. Gud är inte komplicerat, han bestämde hur allt skulle vara. Att sen allt skulle skapas av en slump är fullständigt otrovärdigt.

 

2. Det är ju det man kan. Lyssnar du inte på mig ?

 

4. Hur trovärdigt är det att en "manlig kraft" som ingen kan se, som inte går att bevisa, har skapat allt ? Det finns mer trovärdiga historier i sagoböcker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, jag vet att Xade inte kommer att läsa Raests länk eftersom att han tror att han är nån allvetande jävel som alltid har rätt, men ni andra som faktiskt har IQ nog att debattera, läs den innan ni uttalar er om hur otrolig Big Bang teorin är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men snälla... antar att du försöker vara lustig... men du är inte så kul som du tror...

 

Debatt är till för seriösa allvarliga diskussioner.

 

 

Ta mina inlägg seriöst, så kan vi kanske hålla denna diskussion på en någolunda nivå. Så till själva saken, jag skapade världen oavsett vad du säger o tycker så är det ett faktum!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...