Guggo Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 tack tack tack tack ! Äntligen någon som förstår ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 1. Ingen 10 åring har sagt något sånt. 2. Man kan inte bevisa Gud, inte heller Big Bang. Det handlar om att tro. 3. Fusion: Bra sagt :D 4. Gud är inte komplicerat, han bestämde hur allt skulle vara. Att sen allt skulle skapas av en slump är fullständigt otrovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Om din tes skulle stämma skulle gud vara upphov till allt det onda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 1. Ingen 10 åring har sagt något sånt. 2. Man kan inte bevisa Gud, inte heller Big Bang. Det handlar om att tro. 3. Fusion: Bra sagt :D 4. Gud är inte komplicerat, han bestämde hur allt skulle vara. Att sen allt skulle skapas av en slump är fullständigt otrovärdigt. 2. Det är ju det man kan. Lyssnar du inte på mig ? 4. Hur trovärdigt är det att en "manlig kraft" som ingen kan se, som inte går att bevisa, har skapat allt ? Det finns mer trovärdiga historier i sagoböcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Snälla, jag vet att Xade inte kommer att läsa Raests länk eftersom att han tror att han är nån allvetande jävel som alltid har rätt, men ni andra som faktiskt har IQ nog att debattera, läs den innan ni uttalar er om hur otrolig Big Bang teorin är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Big Bang är bara ett påhitt. Någon ännu större idiot än darwin har väl kommit på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag skapade världen..Om ni inte tror på mig så får ni bevisa motsatsen! Spelade in en film innan jag skapade världen, och då såg den ut så här: http://hem.bredband.net/thoord/MVI_4488.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men snälla... antar att du försöker vara lustig... men du är inte så kul som du tror... Debatt är till för seriösa allvarliga diskussioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men snälla... antar att du försöker vara lustig... men du är inte så kul som du tror... Debatt är till för seriösa allvarliga diskussioner. Ta mina inlägg seriöst, så kan vi kanske hålla denna diskussion på en någolunda nivå. Så till själva saken, jag skapade världen oavsett vad du säger o tycker så är det ett faktum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Hahaha, ja, där har vi ett filmat bevis på att tHOORd skapade världen. Det är lika troligt som att gud skulle ha skapat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Perisorues, har du aldrig fattat att s*tan leder till det onda och gud leder till det goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Men om gud skapade allt skapade han väl även djävulen och därmed det onda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.