Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Det finns religösa historier om det du sa, Kola King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Menar du för det jag sa eller emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Emot, jag tror på religonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Okej, bara för att få det klarlagt: 1. Skapade gud ondskan? 2. Om nej, skapade han djävulen? 3. Om ja, då skapade han ju ondskan. 4. Om nej, då har ju gud inte skapat allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Vetenskapsmännen och deras tokiga idéer,kan dme inte bara ge upp och inse fakta? Det är Gud som skapade allting och ingen annan än Gud. Vetenskapsmännen har tokiga idéer?? Det är ni med eran enorma gubbjäkel som har tokiga idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia. Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia. Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_- På mars använder man inte bokstäver dumarsle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Vetenskapsmännen och deras tokiga idéer,kan dme inte bara ge upp och inse fakta? Det är Gud som skapade allting och ingen annan än Gud. Äru dum eller ?Har du problem om jag tror på Gud ? :huh: Jag skiter fullständigt i vad du tror på, eftersom så länge JAG inte tror på vetenskapen så bryr jag mig inte, om att du tror på vetenskapen ! Sen, hur uppstod Big Bang, vet inte så mycket om sånt...? Redigerat 7 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia. Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_- Då förstår du hur trolig "Gud" är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Fusion: Förkastar du all vetenskap eller är det vissa grejer inom vetenskapen som du tror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia. Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_- Definera "trolig". Att folk tror på något?. Behöver man verkligen ha bevis för något man tror på existerar? Hur som helst, så har "gud" gjort mkt för dom som tror på honom, i och med att folk lever efter hans värderingar. Oavsett om han finns eller inte, om han skapade världen eller inte så har han påverkat många liv. Själv så tror jag inte på så mkt, skiter faktiskt i om gud finns eller inte, även fast han kanske har haft en inverkan i mitt liv också, vem vet! OBS: Han/hon skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Vetenskapsmännen och deras tokiga idéer,kan dme inte bara ge upp och inse fakta? Det är Gud som skapade allting och ingen annan än Gud. Sa jag att jag hade problem med din tro? Förövrigt så tyckte jag att det lät roligt att kristna tror på nån obevisad Gud, istället för logiska förklaringar, du vet, sånna som KAN vara riktiga. Förresten uppstog Big Bang av enorma mängder energi, vilket resulterade i den enorma explosionen... Stoft uppstog senare och bildade planeterna. Det är en sak som är lite konstigt, om "Gud" nu skapade Big Bang, som mycket senare skapade Jorden, är det inte lite konstigt att Jorden är bevisat att den är över 4 eller 5 miljarder år gammal? Trodde Gud skapade Jorden lite senare än så.. Redigerat 13 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.