Hoppa till innehåll

Allra Först


RaXeZ

Rekommendera inlägg

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Vetenskapsmännen och deras tokiga idéer,kan dme inte bara ge upp och inse fakta?

Det är Gud som skapade allting och ingen annan än Gud.

 

Vetenskapsmännen har tokiga idéer?? Det är ni med eran enorma gubbjäkel som har tokiga idéer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia.

 

Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia.

 

Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_-

 

På mars använder man inte bokstäver dumarsle!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vetenskapsmännen och deras tokiga idéer,kan dme inte bara ge upp och inse fakta?

Det är Gud som skapade allting och ingen annan än Gud.

 

Äru dum eller ?

Har du problem om jag tror på Gud ? :huh:

Jag skiter fullständigt i vad du tror på, eftersom så länge JAG inte tror på vetenskapen så bryr jag mig inte, om att du tror på vetenskapen !

 

Sen, hur uppstod Big Bang, vet inte så mycket om sånt...?

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia.

 

Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_-

 

Då förstår du hur trolig "Gud" är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte troende och tror inte på gud. Gud om vi säger att det verkligen var han som skapade jorden och sedan sket i hos... Varför har han då inte förindrat alla krigen i våran historia.

 

Gud är lika trolig som att aksµ fgmf pe skapade mars och bor där i sitt gröna tält och han har enorma krafter. -_-

 

Definera "trolig". Att folk tror på något?. Behöver man verkligen ha bevis för något man tror på existerar? Hur som helst, så har "gud" gjort mkt för dom som tror på honom, i och med att folk lever efter hans värderingar. Oavsett om han finns eller inte, om han skapade världen eller inte så har han påverkat många liv.

 

Själv så tror jag inte på så mkt, skiter faktiskt i om gud finns eller inte, även fast han kanske har haft en inverkan i mitt liv också, vem vet!

 

OBS: Han/hon skitsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vetenskapsmännen och deras tokiga idéer,kan dme inte bara ge upp och inse fakta?

Det är Gud som skapade allting och ingen annan än Gud.

 

Sa jag att jag hade problem med din tro?

Förövrigt så tyckte jag att det lät roligt att kristna tror på nån obevisad Gud, istället för logiska förklaringar, du vet, sånna som KAN vara riktiga.

 

Förresten uppstog Big Bang av enorma mängder energi, vilket resulterade i den enorma explosionen... Stoft uppstog senare och bildade planeterna.

 

Det är en sak som är lite konstigt, om "Gud" nu skapade Big Bang, som mycket senare skapade Jorden, är det inte lite konstigt att Jorden är bevisat att den är över 4 eller 5 miljarder år gammal? Trodde Gud skapade Jorden lite senare än så..

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...