Snookis Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag undrar vad som fanns före Big-Bang!och vad som fanns före det!Forskare säger ju att ingenting fanns innan.Men ingenting är ju ändå någonting! :student: Skriv ner era funderingar! Kanske inte de,men kan någon bevisa att gud finns?(håller mig till vetenskapen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Fattar inte varför folk har så svårt att tro. Gud låter 10 gånger mer realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Gud är som vinden, man vet att den är där för att man har kännt den men man har aldrig sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Fattar inte varför folk har så svårt att tro. Gud låter 10 gånger mer realistiskt. Gud. En manlig kraft som håller till i "himmlen" det är ingen fysisk plats, och den finns inte någonstans i närheten av jorden. Inte för att vara elak, men jag kan hitta realistiskare saker i en sagobok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Fattar inte varför folk har så svårt att tro. Gud låter 10 gånger mer realistiskt. Varför ska alla tro på gud.vissa människor vill ha bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag tror ungefär att alla planeter och alla stjärnor och allt var lixom samlade som ett klot, sen hände det ngt konstigt så det explodrade, så allt flög ut i rymden och de bildades solsystem efter solsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Men seriöst... tror ni allt finns av en slump? Självklart måste det varit organiserat. Av Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 som de är utanför rymden tror jag.. :P rymden kan väll inte vara onändlig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 (redigerat) Men seriöst... tror ni allt finns av en slump? Självklart måste det varit organiserat. Av Gud. Xade.. Bibeln säger att gud Skapade människan right ? Mhm.. Men det är bevisat att vi någon gång varit apor.. Bibeln ljuger. EDIT : Lade till fel dokument och nu får jag inte bort det :S Redigerat 22 April 2006 av Snooze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Innan jorden skapades så var det bara en världsrymd med stjärnor etc. men så en gång så blev det en stor smäll även kallad Big Bang och Tellus som i dag kallas Jorden skapades. Tror alltså på den vetenskapliga teorin när det gäller hur jorden skapades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Kanske var gud som gjorde den smällen så vi skapades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Innan jorden skapades så var det bara en världsrymd med stjärnor etc. men så en gång så blev det en stor smäll även kallad Big Bang och Tellus som i dag kallas Jorden skapades. Tror alltså på den vetenskapliga teorin när det gäller hur jorden skapades. aah, våra styrkor växer. Men big bang skapade allting vettu. Även stjärnorna och inte bara jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.