Dark_samus Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 me tanke på alla inlägg i gamereactor.se e ja ganska säkert nya zelda kommer till GC :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det tror inte jag, det beror inte på antalet inlägg. Som jag ser på det så är det bäst att spara ihop till Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Nintendo skulle faktist tjäna ganska mycket om Twilight Princess släpps till premiären av NR... Men jag tror att det slöpps till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Tja, vi får vänta och se. Själv hoppas jag det kommer till Gamecube men med tanke på hur det ser ut nu eftersom det blev försenat så förlorade Nintendo ganska mycket pengar på förseningen. Att byta format skulle öka vinsten rejält så det verkar som att de kanske kommer satsa på att byta format. Allt handlar ju om pengar och de skulle tjäna väldigt mycket på detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Vänta och se, nej för DET KOMMER till Gamecube, slut diskuterat! Men hoppas att detta blir sista Zelda någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 1. Hur vet du att det verkligen kommer till Gamecube? Jobbar du på Nintendo eller? Andra bra spel har bytt format precis innan releasen och allt tyder på att detta Zelda spel också gör det. 2. Det kommer fler Zelda. Har hört att Wind Waker 2 kommer att släppas någon gång. Sen kommer det defenitivt fler Zelda spel till Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Twilight princess kommer INTE till Revolution, flera personer som jobbar på Nintendo har sagt att TLOZ: TP kommer till GC! Källa: http://www.hyrule.net/?get=newsview&date=323&lan=en CN: The delay of "Twilight Princess" is because it could be launched for the Revolution system in 2006? Reggie: The reason of the delay was because Miyamoto said he wants it to be the best Zelda ever, but it's a hard record to achieve, so he asked for more time. We will be launching it in April and will be for Gamecube. The Legend of Zelda: Twilight Princess will be for the Nintendo Revolution Comment: A lot of people have been freaking out about this because of the delay. This is based on nothing, Twilight Princess will be for the Nintendo Gamecube, end of story. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det är bra nyheter. Tackar för dom ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 asså jag vet att zelda ska komma för om ni går in på www.spelbutiken.se så tryker ni er fram till zelda där står det att de ska komma till gamegube man kan till och med bästellade så deså :kung: :kung: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg