Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsan.

Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man??

MvH

//Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut..

Gäst Hagsten
Skrivet

först så ska du putta alla pelare på honom sen så ska du använda spegeln i mitten av rummet de e bus änkelt :D

Skrivet

Hejsan.

Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man??

MvH

//Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut..

NOOOOOOOOB! hur f*n kan du och sitta och spela noobspel!? köp Call of Duty 2 för f*n! cicila_girl!!!!!!
Skrivet (redigerat)

Hejsan.

MvH

Men håll käften det är du som är Noob ! Hon kanske inte vill spela spel där man bara mördar varran (vilken jag tycker är ganska vettigt) och är det ett lagbrott att inte tycka som du? <_<

EDIT: stavfel

Redigerat av Happyhenke

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...