Cicia_girl Skrivet 8 December 2005 Rapport Skrivet 8 December 2005 Hejsan. Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man?? MvH //Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut.. Citera
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Skrivet 8 December 2005 först så ska du putta alla pelare på honom sen så ska du använda spegeln i mitten av rummet de e bus änkelt :D Citera
Dark_Tomte Skrivet 12 December 2005 Rapport Skrivet 12 December 2005 Hejsan. Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man?? MvH //Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut.. NOOOOOOOOB! hur f*n kan du och sitta och spela noobspel!? köp Call of Duty 2 för f*n! cicila_girl!!!!!! Citera
LeogetZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Skrivet 12 December 2005 vadå noob? hon kanske inte gillar krigspel! <_< Citera
Katt Skrivet 13 December 2005 Rapport Skrivet 13 December 2005 Jag tycker det är svårt, det är mycket lättare att klara bassilisken i tvåan. Det värkar som varje spel blir lättare. Citera
TheUnnamed Skrivet 13 December 2005 Rapport Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Hejsan. Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man?? MvH //Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut.. Men håll käften det är du som är Noob ! Hon kanske inte vill spela spel där man bara mördar varran (vilken jag tycker är ganska vettigt) och är det ett lagbrott att inte tycka som du? <_< EDIT: stavfel Redigerat 13 December 2005 av Happyhenke Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.