Cyper Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Spelar ingen roll om vilka spel som är nyast dom kan vara roliga endå, men I det här fallet inte. Det är inte många personer som spelar GTA2. Edit: Fanta, låter som om du aldrig spelar SA. Möjligheterna och friheten är tusen gånger bättre in I GTA2. Redigerat 31 December 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag spelade GTA 2, senast idag.. Det är inget fel på det..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Det äger ju allt ! Spelade mycket när jag var mindre ( lyssna inte på dem gta sa tröttnar man på fort ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Beror på. Har man inte spelat SanAn är det lätt att säga att man tröttnar fortare på det än på GTA1 eller 2. Om man inte är ironisk då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag hittar inga som spelar ONline !? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Varför? Jo, GTA 2 är ute! Just nu är GTA SA och det nyaste GTA det senaste. Visst, det finns säkert de som spelar GTA 2 ännu... mm nja.. kanske inte. Jag spelar inte GTA 2 därför att det är ute, det är kass grafik och det är ingen som helst fartkänsla i spelet. Och jag misstänker att många nadra tycker som jag! / Grenade Jag tycker inte heller att det är såå jätte bra, men det kan ändå vara roligt ibland! Grafiken är iaf bra på PC versionen, o det kan vara roligt för det mesta! Så tänk på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) jag tycker att gta 2 e kul men lite jobigt sa e roligare Redigerat 9 Januari 2006 av cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 SPELAR INGEN GTA3 MER EN JAG :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 GTA 2 är ute. Nu spelar man ju Vice City och San Andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Det är inget fel med att spela gamla spel som är ute. Jag har alltid tyckt mycket om gamla spel. Det är väldigt sällan som jag spelar helt nya spel faktist. Jag brukar spela de gamla quake spelen ibland fast det var ett tag sen sist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 lol gta 2 är ju lungt det bästa :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg