The_best Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 är Need for speed Most Wanted roligt, har funderat på att köpa det. vad finns det för bilar och sånt, är grafiken bra,är det svårt mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Grafiken är bra... blandannat finns porsche, bmw,ford mustang,corvette med mera... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Spelet ser ut att vara bra och bilarna hoppas jag att det finns många bra. Grafiken är grym B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 (redigerat) Spelet ser ut att vara bra och bilarna hoppas jag att det finns många bra. Grafiken är grym B) det var inte meningen att skriva två gånger datorn blev konstig Redigerat 12 December 2005 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamefreak05 Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 är Need for speed Most Wanted roligt, har funderat på att köpa det. vad finns det för bilar och sånt, är grafiken bra,är det svårt mm jag har testat det hemma hos en kompis och det är mest roligaste bilspel jag nånsin kört jag lovar dej du kommer inte bli besviken hoppas jag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Skojar du!? Grafiken är urbra och det finns bilar som t.ex. porshe och corvette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 är det nån som vet om det fortfarande är så att man få själv köra omkring och leta upp tävlingar och affärer m.m?? som det var på NFSU 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 naij de uger!!! jag köpte det för 3 veckor sen det suger som in i *. men dragon ball z budokai 3 äger det 99.9% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 ja kör man runt och letar upp race mm själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Ja det är skoj :) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Spelet är helt klockrent. Det e tillräkligt svårt för att ha nånting att göra ett tag och det e as skön graik. Mycket prylar och helt sjukt roligt. Köp det när du får chansen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
playstation_2 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Hur många Need for speed most wanted trådar finns det nu..? Har minst sett 10 st.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg