Dark_Tomte Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Jag önskade mig en bra mus i Julklapp, men min gamla gick sönder och fick en ny igår fredag. Det blev en Logitech MX518, optisk på 1600 dpi... Gjorde jag ett bra köp? det kosta 498kr edit, reklam Redigerat 10 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) det tycker jag nog, trevlig och snygg och inte så fasligt dyr med tanke på att de kan kosta en sisådär 700:- ibland. inte trådlös iofs, lite synd. Redigerat 10 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Mycket bra köp, jag hoppas bara att den ligger skönt i handen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 det är en spelmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Om du ska använda den till att spela mycket, så är den väldigt bra. Om du spelar spel som man behöver lite reflexer i , så som Counter-Strike eller dyl, så är den PERFEKT! Det är väldigt bra att den har sladda, för då reagerar Datorn fortare på musens rörelser. Mycket bra köp, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 den var snygg bra köp om den kosta 600kr men finns den i vin röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 den är bra... har testat den nico, det är nästan bara bra att den har sladd, sladdlösa krabbar ibland=ej kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Det är en bra mus du köpt. Men du skulle säkert kunna minska några hundralappar för en nästan lika bra mus ;). Nico: Trådlöst, nej tack. Det är inget bra, en avancerad mus med sladd är det bästa köpet för en som sitter vid datorn extra mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 den var snygg bra köp om den kosta 600kr men finns den i vin röd? Den vin röda musen är föregångaren till mx518 och heter mx510.. dock ingen större skillnad ;) själv kör ja me en logitech pilot mouse å den funkar finfint :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det är en bra mus du köpt. Men du skulle säkert kunna minska några hundralappar för en nästan lika bra mus ;). Nico: Trådlöst, nej tack. Det är inget bra, en avancerad mus med sladd är det bästa köpet för en som sitter vid datorn extra mycket. Jag har en trådlös och jag tycker det är bra ... Stör mig ganska mycket på sladden faktist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det är en bra mus du köpt. Men du skulle säkert kunna minska några hundralappar för en nästan lika bra mus ;). Nico: Trådlöst, nej tack. Det är inget bra, en avancerad mus med sladd är det bästa köpet för en som sitter vid datorn extra mycket. Asså.. Jag hade en trådlös före, blev så j*vla arg på den ''man måsta ladda den hela j*vla tiden'', FYFAN! SKULLE VILJA SLÄNGA DEN ÅT h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 nu kan man ju diskutera trådlöst eller inte i evigheter men mina batterier håller cirka 2-3 månader styck och det är ändå skräpbatterier, och jag älskar att kunna sitta vid tv:n 10 meter bort och göra vad jag vill på datorn. så nu går vi tillbaks till ämnet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.