Autobahn Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Norge 3 ggr Thailand 1 gång(bokat biljetter till en resa till som kommer ske i mars) Finland 2 ggr Sedan har jag även åkt igenom halva sverige med bil en gång =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Mhe, orka utomlands när man har Svergie som fosterland. men jag har varit på handbolls cup i Italien och några gånger i danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Kanarieöarna 1 gång Grekland 1 gång Bulgarien 1 gång Gotland 1 gång (Inte utomlands men dom har härligt klimat där) Finland 1 gång (tror jag) Åsså Korsika nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 danmark tyskland österrike italien slovenien kroatien bosnien serbien ungern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Sardinien 1 gång. Danmark 7 gånger. Norge 2 gånger. Mallorca 2 gånger. Frankrike när jag var i mammas mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Kanarieöarna = Spanien. Korsika= Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Sardinien=Italien. Mallorca=Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 polen 3 ggr tyskland 3 ggr norge oändligt många ggr tjeckien 3 ggr finland 4 ggr usa 2 ggr canada 1 ggr danmark 3 ggr bosnien 3 ggr turkiet 8 ggr (om man räknar in turkiets näst största stad södertälje) lappland 2 ggr (om man åker bil genom hela europa med polare så får man se många ställen) GRRRRRRR! lappland e ju för f*n inget land, det e ett landskap i sverige som norrbotten, västerbotten o sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 haha, okej, så du tror inte jag drev? men det är ingen som tänker på att jag skrev att södertälje är turkiest näst största stad, hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Spanien 8 ggr Finland 3 ggr Frankrike 1 gång Tyskland 1 gång Danmark 2 ggr Och ska till London i England kanske :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Norge 4 ggr Finland ca 10 ggr Ingen annan stans tyvär. Men vi planerar en dykresa till Frankrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Okej Guggo Vad f*n gör man i Jordanien? Apoca VAd f*n gör man i Bosnien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.