Guggo Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Den första medlemmen var admin... :S Fullständigt logiskt? Nej, fuskabot är skriven som första medlemmen och Admin som nr.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Den första medlemmen var admin... :S Fullständigt logiskt? Omigosh...Det finns ingen #1? FuskaBot har medlemsnummer 6037... Så det är inte admin som har kontroll över FuskaBot? Admin kan logga in på FuskaBot om han vill, det är admins 2:a user kan man säga... Redigerat 10 Januari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Den som har medlemsnr 1 är/var Schläger. Det var admin som skapade den för säkerhetsskäl. Och därför har admin nr 2. TYP~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 njae, admins andra användare är inte Fuskabot, admin har två testanvändare såvitt jag vet men Fuskabot är den som fixar automeddelanden och grejjer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Typ Stål Admin och Agent 009 Admin?2 super hemliga användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 innan den blev fuska.se hette den fuskarna.nu istället. måste ha varit 2001 eller något vi bytte eller? Jasså??Fuskarna.nu? Fuska.se är snyggare namn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Precis, fuskarna.nu låter som fuska .nu. Men fuska.se låter lite mer eget trycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Precis, fuskarna.nu låter som fuska .nu. Men fuska.se låter lite mer eget trycker jag. tycker jag med reklam låter dåligare än fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 I sin nuvarande form sedan 2000. Innan dess var det vanlig HTML utan databaser. Första sidan kom runt -96 eller -97. Coooltatt sidan är så gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 hmm vet att jag var medlem på fuskarna men kommmer inte ihåg vad jag hette kommer bara ihåg ett namn och vet inte om det var på fuskarna men björne_brygg tror jag det var iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Saknar den gamla goda tiden med Rosenberg(triforce) *suck* tiden kommer tiden går men du förblir i hjärtan vår kom på den själv Yay! tror jag blev medlem nån gång mellan 2002/2003 men blev bannad Redigerat 25 Februari 2006 av Mr_fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 hur blir man moderator??? och hur kan du ha fuska mynt -739 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.