SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 mm det e det också för att dom har fått personligheter och det kan va bugg somm gör dom överdrivet tokiga det e skitakul när dom blir piss off bara man nuddar dom he he. men dom blir väl elak jag menar du har en bil nån rammar din så lacken och sånt går söndert då e det väl ingen konst att bli förbannad och ge i gen. Dumt att ge igen. Då blir ju lacken bara mera förstörd.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag och min kompis spelade SA och körde lugnt igenom SF´s skogsområden. Helt plötsligt dyker en bil upp. I bilen finns 2 människor. Deras bil rammar våran och de fortsätter jaga oss igenom skogen. Vi skakar av oss dom men 10 minuter senare dyker exakt samma bil fram och rammar oss igen. vi skakar av oss den och spränger den. 30 minuter senare dyker en taxibil upp och gör exakt samma sak. Vad är detta igentligen? (lägg märke till att vi inte hade sett bilarna tidigare) Konsigt. Det har aldrig hänt mig förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Liknande händelse. Fast nu är det CJ som jagar. http://media.putfile.com/Bug76 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 nerå, har hänt mej flera gånger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Liknande händelse. Fast nu är det CJ som jagar. http://media.putfile.com/Bug76 Det där ser ut som uppdraget badlands :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag har åkt ut för det ofta. Det bara kommer någon och jagar än helt plötsligt utan att man vet varför. Jag har märkt att det beror på att man nuddar bilarna. Jag har kört på någon och tittat bakåt och sett att bilen sedan börjat jaga mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag tror snarare att det är något Rockstar gjort än en bugg. Maila Rockstar om du har mer bekymmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Nej, det är meningen att folk ska bli arga på dig om du kör in i dom. En bugg är sällan att folk blir arja eller så, nej en bugg är mer som om någon skulle börja gå in i väggen och försöka komma igenom den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Det bara är så att ibland så blir folk skitsura på dig om du kör in i dem... Oftast så är det förjä**a jobbigt när dem gör så, men någon bugg är det väl endå inte va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Nej, någon sån bugg skulle aldrig kunna finnas, buggar gör inte så att folk får nya personligheter direkt utan snarare att dom inte fattar vad dom ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg