Hoppa till innehåll

Game Maker (affär)


NossLoad

Rekommendera inlägg

Kartan blir nog lite svår, resten kan jag nog fixa på några år. Ok, en månad eller två kanske. Är mycket tacksam om du gör sprites. Så kontakta mig om du vill ha en stig, jag menar spel.

 

EDIT: Förlåt för mitt andra inlägg, jag bara rycktes med. Jag är inte inne så ofta.

Redigerat av Fusk Katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta var bland de korkaste "requesten" som jag någonsin hört!

Du kan inte bara gå och säga åt oss att göra saker åt dig, och dessutom ställer du krav (hans villkor) på det.

 

Någonting säger mig att du är en riktig N00B.

 

Gör dina egna saker istället!

 

Om du undrar hur man gör en affär så fråga efter kod eller förklaring, inte om en gm6 fil för ***.

Och sen så vill du att de som gör affären ska vara duktiga på GM!!!

 

 

 

 

Rekonstruktion:

- Hej, jag håller på med ett spel som ska var 3d!!!, kan någon göra ett 3d spel till mig som jag kan ändra och säga är mitt egna??

Spelet ska vara extremt grymt och ha häftiga ljud.

 

 

 

 

 

Kanske lite hårt men jag hatar sådana typer som vill att man ska göra t.e.x en affär till deras spel, och sedan vill han också att det uppfyller vissa krav.

Börja med nåt enkelt som ett packman liknande spel istället...

 

 

 

[EDIT]

 

Shit, nu märkte jag nåt ännu mer ((finns inga ord för det men det är nåt liknande "snyltare")

 

 

Du vill alltså att vi ska göra ett helt spel åt dig!!!

 

Om jag citerar:

8. Spelet ska heta (The Shop)

3. Det ska finnas plånböcker som ligger på marken.

7. Det ska finnas en karta.

1. Det ska vara en mat affär.

 

Du verkar inte ens kunna göra ett packman spel själv... Du tar väl bara exemplet från packman och ändrar alla sprites förmodar jag.

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm, visst, du kanske ska lägga till credits också så kanske nån ens tänker igen det faktum att du vill att de ska göra ett spel åt dig. (Om du ens vet vad credits betyder)

 

Och om någon nu är så dum (eller sjukt omtänksam :P) att de gör ett HELT SPEL ÅT DIG så hur kan du vara så säker på att de inte bara tar spelet och har det själv.

Gör dina egna saker istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...