Gäst volvotobben Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 nån som har haft polsk dynamit? fy f*n vad det äger.där jag bor finns det ett flygfält,vi köpte ett mjölpaket och stoppade ner den där i och tände på tioppen ingen stubin på dom.Fy tusan vad mjöl det var överallt och s**** vad det smällde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 har ledsnat lite på smällare å raketer. Jag har gjort dom mesta hyss som man kan tänka sig så som,spränga brevlådor,spränga papperskorgar,eldat upp papperskorgar,dragit smällare å raketer mot bilar,har kört pingis med air kraker å smällare,dragit iväg raketer från handen utan handske,dragit raketer efter vägen,dragit raketer efter vägen å sen ska man hoppa äver den innan den träffar dig,dragit smatterband i avgas systemet på bilar(tilloch med snutbil),dragit raketer på sommaren så gräset tog eld(fick nästan inte släckt elden ) m.m m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jag såg just en film om smällare idag. Där 2 killar hade gjort en egen och råkat ut för en olycka. Jag kommer inte hålla på med sådant framöver. Var försiktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 hehe,om man inte är försiktig kan de gå illa....... Nu finns det ett roligare ämne än smällare å sånt å de är bensin :P Man kan göra mkt roliga saker med bensin,men man måste vara extremt försiktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Är det inte olagligt med smällare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Är det inte olagligt med smällare? Olagligt och olagligt...Man får inte sälja dem längre i butikerna. P.g.a att många använde dessa till att göra hemmagjorda smällare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 plus att småbarn smälde bort fingrarna. Det är juh av samma andledning som inte tricky smällarna inte säljs längre,det var en unge som blev blind tack vare att han lekte med en sån. Jag tkr att det är fel att smällare förbjöds :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) perkele ändrat va ingen ska få se vad som stog :( Redigerat 31 December 2006 av noname Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Panter smällare, inte så stora å kraftiga me dem e kul... Man kan använda dem till mkt typ som att spränga gamla Actionfigurer(de e gööör kul ja lovar),stoppa dem i hundbajs papperskorgar(de luktar en hel del) åsså kan man spränga små leksaksbilar å mkt mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Alla smällare är bra :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 speciellt dom stora raketerna. testade skicka upp en ganska stor leksaks last bill och det funkade man så hur den verkligen xploderade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Det är ett elände att man måste köpa raketer och julklappar för samma månadspengar. :( Men jag har väl åtminstone 150 kr och 2 paket franska smällare, så det blir nog bra det här året med. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.