Soil Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Microsoft. //Soil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 PS2 äger xbox tycker jag. Lätt inte xbox är fett mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 :visslar: xbox rokar fett :wub: xbox är myket betre en play station :D :lol: sej vad du heter och vad du gillar för spel Star wars battle front är fett bra har klara ut hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag gillar ochså Xbox bättre än PS2. Mitt favoritspel till Xbox för tillfället är nog Forza Motorsport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 SW Battlefront 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 XBOX ÄR MYCKET BÄTRE ÄN PLAYSTATION 2 :D .MAN KAN TA IN MUSIK SPEL FILMER I ETT CHIPAT XBOX :D .PLAYSTATION 2 KAN CHIPAS FAST MAN KAN INTE TA IN SPEL ELLER MUSIK ELLER FILMER :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 ps2 var den sämsta konsollen av den förra generationen... :D men ps3 kommer tyvärr vara starkare(inte bättre) än x360... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zickan Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 xbox är bättre en playstation2 <{POST_SNAPBACK}>[/quo xbox är bättre en playstation2 <{POST_SNAPBACK}> Nej <{POST_SNAPBACK}> hej har du varvat kameo - elemets of power? Ja har fastnat i typ en grotta när man nyss har fått flex vid dom där Likstem plants .... fattar inte ett skit kan du berätta va man ska göra? ja har suttit fast där jätte länge...:/ skriv i så fall om du vill hjälpa mig :) :P :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Xbox äger för att den har en ENORM hårddisk som man kan lagra musik på och så får man inte glömma spelen och framförallt XBOX LIVE!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 need for speed most wanted äger :cool: lätt!!! har klarat ända till blacklist 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Någon som har forza här? En riktigt snygg simulation med massor av bilar över hela världen, SVERIGE SKA HA RESPEKT i spelet eftersom vi har våran Koenigsegg CCR i spelet som är näst-snabbast om man trimmar den fullt!!!!! LOL! :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
playmore Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 xbox är bättre en playstation2 <{POST_SNAPBACK}> lätt att de bättre mycke bätre grafik o roligare spel ja hade ps2 förut o tröttna de fanns inga bra spel..o xbox har spel som bara finns på xbox ja de ä klart min kompis ha ps2 men vill jämt spela på min xbox :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg