Hoppa till innehåll

Orättvisa I Fuska.se!


Fusion

Rekommendera inlägg

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

@Mujo

ta-ha-ha, årets bästa skämt! f*n jag skrattar snart ihjäl mig!

 

alla kan tyvärr inte bestämma, tänk om en psykopatmördare skulle kunna bestämma precis vilka lagar och regler som skulle gälla, vem som skulle frias och fällas etc. eller om alla kunde varna varann. vi skulle få en sida där samtliga aktiva medlemmar var avstängda. men alla skulle ha samma makt och sidan vara i princip helt rättvis. vi kan aldrig leva i en helt rättvis och demokratisk värld. däremot ska alla få kunna säga vad det tycker (inom vissa normer dock...). det är en stor del av demokratin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här reser man bort i tre dagar och när man kommer tillbaka ser man att man orsakat tumult för ett litet inlägg.

 

Anledningen till att tråden låstes är, precis som Ragnarök påpekat, att Mcspace inte är någon stor forumprofil som både NesseN & Mellanmjölk var.

 

Jag tycker inte att det finns något att tillägga, men jag hänvisar till Ragnaröks inlägg i den här tråden.

 

EDIT 30/12: Eftersom Mcspace helt plötsligt gjorde en kappvändning bryter hans tråd plötsligt dubbelt upp mot § 1.11.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,Nessen har slutat..

Mellanmjölk,Guggo och Xade har också gjort det..

 

Guggo och Xade :blink: Undra på att jag aldrig såg några inlägg från dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Läste igenom lite snabbt av det som ni har skrivit om diskreminering och dyligt. Så ifall jag inte tillför någon "nytta" som en av moderator skrev på någon av sidorna, då innebär det att de som inte är elitfuskare och högre inte tillför något så kommer vi att bli avstängda här och ifall vi blir det så kommer det inte att finnas så många medlemmar kvar på denna sida i slutändan ocgh de som är kvar är bara elit och högre men inga andra som va med förut och då kan inte denna sida löna sig att ha i längden eftersom ni behöver folk som skickar mess för att få 250FM som kostar 30kr eller vad det är. Så om något år så kommer inte denna sida att finnas eftersom ni stänger alla som inte har tillfört något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kommer inte bli avstängd på något sätt om du inte bryter mot någon regel upprepade gånger eller mycket kraftigt. men hoppar du av som en medlem med 15 inlägg kan du knappast räkna med att få ha tråden öppen värst lång tid. men är du en omtyckt medlem, har varit moderator och varit medlem i flera år kommer den knappast låsas i första taget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej,jag har märkt att moderatorerna är orättvisa,anledningar,jo som t.ex när Xade,Guggo och Mcspace skrev sina avskeds brev,då blev dem låsta efter en viss tid(Kort tid)!

Men sen när Mellanmjölk och Nessen skrev sina avskeds brev blev dem inte låsta...fastän Mcspace skrev sin tråd efter Nessens och Mellanmjölks så blev den låst...

Skulle gärna vilja ha svar på detta och jag kommer inte att bli förvånad ifall denna tråd också blir låst!

 

Japp!

Moddarna skriver tex:

 

j*vlar

 

och när vi skriver:

 

j*vlaR så får vi varningar!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej,jag har märkt att moderatorerna är orättvisa,anledningar,jo som t.ex när Xade,Guggo och Mcspace skrev sina avskeds brev,då blev dem låsta efter en viss tid(Kort tid)!

Men sen när Mellanmjölk och Nessen skrev sina avskeds brev blev dem inte låsta...fastän Mcspace skrev sin tråd efter Nessens och Mellanmjölks så blev den låst...

Skulle gärna vilja ha svar på detta och jag kommer inte att bli förvånad ifall denna tråd också blir låst!

 

Haha, vilken regel skulle det ordet bryta emot?

Om man inte bara skriver ett med bara ordet "j*vlar" i.

Nämn gärna någon som har fått en varning genom att skriva "j*vlar" i en mening...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orättvisa på fuska, jovisst? Såhär ser det ut från min synvinkel:
De enda som klagar är dem som själva har fått varningar
:)

Jag har inte fått varning,´vet att jag kommer att få ångra denna inlägg med en varning.. <_<

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst f*n kan man väl för f*n använda så många fasen skapliga svärord som passar en. Bara de inte överstiger en nivå där Moddar & admin anser vara för dumt.

Såsom könsord eller klåpord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...