Babian Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 jag fick: Guild Wars :cool: , en cross(se bild) , godis som faan, schampoo :( (hatar det), en tröja med utbytbara bokstäver :D, 1300:- och till råga på allt fyller jag år den 15:onde jag fick även badkort på arvikas badhus :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag fick en Iaudio X5 20 GB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag fick en massa pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JohnJohn Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 1000 pesetas Två böcker Half-Life 2 T-shirt (bild) Warcraft 3 battlechest (bild) nu ska jag in på bnet =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonXD Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Skriver bara det bästa: En nya dataskärm som är jätte stor. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag fick: En 3G-mobil En radiostyrd bil (Hummer H2) Nya skor Quake 4 En Trådlös mus (trodde dom de hade köpt) men det var en Ljudlös mus Ett biljardbord och lite till.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 inte så mycket faktist.. sabla morsa som köpte rakhyvel och lödder för jag börjar komma in i den åldern.. orka raka sig. aja.. inge spel denna jul nej.. men det får jag nog om morsan får sina 20 lakan om typ 1 månad.. jag skulle själv få välja ut några spel jag ville ha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag en mobil, Motorola V3 :P , en all-i-ett skrivare :D , 2 Ps2 spel, 2 PC spel, o lite till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 en kok bok(jag ska gå gymnasiet på annan osrt) Nya HP boken Kläder(riktigt bra faktiskt) 1000spänn(fick tillbaka pengarna brorsan lånade för nått år sen) lite godis Inte så mkt som ni kan se,men det beror på att jag kommer få köpa en hel cross eller en skoter om jag vill...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 360,extra hk,pdz,condemned Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså.. Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket.. 2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn. Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D jag har 4 tio basar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) inge som fått en ny dator eller nån ting inom data för utom skrivare...??? Redigerat 9 Januari 2006 av forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg