0013 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 1. Tyska 2. Svenska 3. Engelska ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Engelska och bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Är Media & Design ett ämne?!?!? :blink: Och hur kan ni gilla religon?!? p.s mit favorit ämne är nog idrott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Matte är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Datorteknik är best. Jag tror jag ska välja det som inriktning sen till år 2 och 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EricoMan Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 matte, teknik o so Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) SO. Jag gillar alla SO-ämnen även fast religionskunskap kan ibland vara lite tråkigt. Mest gillar jag geografi. Andra ämnen som jag gillar är matematik, NO, svenska, grannspråk (finska) och tyska. Engelska gillar jag annars, men vår lärarinna gör lektionerna sällan varierande så det känns inte lika skoj längre. Redigerat 18 Januari 2006 av Perisoreus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Engelska, fysik, teknik, historia, idrott och sexual-kunskap (MVG* på provet :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Är Media & Design ett ämne?!?!? :blink: Och hur kan ni gilla religon?!? p.s mit favorit ämne är nog idrott De flesta har nog det... Kanske inte i grundskolan men de som går på Gymnasiet i någon Teknisk inriktning har nog det. Religion är ett ämne som låter dig få uppfattning om andra människors kulturer. Kristendomen, Judendomen, Wicca, Buddhismen, Hinduismen o.s.v. Det finns så många Religioner och de har ett eget vis att se på livet. Många är intresserade i detta ämne pågrund av dess intressanta samtalsämne som man kan disskutera. Utan Religion skulle vi knappt funnits här idag. Religion får människor att ha hopp och tro inom något. Kristna personer tror på Gud, Hinduismen tror på flera gudar och dess krafter och såsom Buddhismen som inte tror på någon gud. De har en egen väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 1. Idrott 2. Data/Forskning 3. Engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 matte,eng och idrot :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
natte_bäst Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 tjabba orre!! allt :kung: för utom träslöjd!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg