Sherikan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 (redigerat) Driver lite med kompisar och väntar på att tiden ska gå. Har oftast bara 5-10 minuter rast mellan lektionerna, men om vi har håltimme så brukar jag oftast sitta vid skåpen eller vara ute i snön. (: Lyssnar på mp3 gör man också ^^ Redigerat 24 Januari 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Snackar med mig själv om livets mening och vad jag ska skriva om till mina serier. Vi måste vara ute,LoL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 åker på isen med skorna,sular snöboll,retar andra så dem jagar oss B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 spelar pingis slår ut alla andra :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 finns inget å göra i våran skola... :( om man har tur hinner man få tag i en dator men annars så hänger vi bara nere vid entren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 På första rasten ( 30 min) är jag inne och filosoferar om livet, nä jag läser bara och andra rasten ( ca 40 min) snöbollskastning när lärarna inte ser på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 sätter på mig jackan och skorna sedan in <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Pratar med kompisar , Slänger mig ner från kullen(En liten backe som är på vår skolgård typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag brukar gunga för att fördriva tiden på rasterna, i bland så är jag på kullen eller i backen och leker galning och glider ner på magen från kullen/backen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Jag brukar bara sitta och prata med mina kompisar eller lyssna på min MP3. Om jag vill ha något att äta eller dricka så köper jag något i skolans kiosk. Redigerat 6 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 haha Jag och mina kompisar kollar på My humps med black eyed peas :P så jääla skön video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag brukar gå med mina kompisar & snacka lite. Just nu sitter jag i skolan & skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.