Simpsons Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 men det är ganska logiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 (redigerat) :bah: :meddum: e du konstig allla vät att Ps2 har mer spel att välja på och ps3 kommer att ha fotorealistisk grafik?== nej de kommer den inte. jo kanske själva konsollen eftersom den faktiskt finns, men spelen kommer inte (o kan inte) se "fotorealistiska" på xb360 eller ps3. ingen av dom skulle kunna hantera så mycke..) Redigerat 11 Januari 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 jag har Nintendo Gamecube, PS2 och Xbox 360. NG e skit tycker jag, PS2 var bra men lite för lite riktigt bra spel, Xbox 360 e så klart bäst, men jag tror inte att PS3 blir sämre iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Lidmer!!Du ska inte säga att nån är tjock och klen för att dom gillar nåt annat än dig!! Alla är bra på sitt sätt, Xbox har bra grafik, PS är smidig och Nintendo är påhittiga. Jag ogillar värkligen folk som säger att den och den är bättre än den(som alla mina kompisar <_< ), tänk om alla spelföretag samarbetade!! Vilken konsoll det skulle bli då!!*dreglar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Lol Halo 4..där sa du nåt,ifall Nintendo,Ps och Xbox skulle sammarbeta skulle dem kunna bygga något som inte skulle bli bättre på flera år. Men som sagt jag gillar Ps2 mer än Xbox men Xbox är inte skit den är ju bra också speciellt online(Xbox Live!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ╔ViVa╗ Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Vart vill ni komma? XBOX är bättre än PS2. Jag vet. XBOX360 är bättre än alla konsoller på marknaden som finns ännu. I jämförelser på komponenter så ser man att PS3 kommer vara bättre än XBOX360. Själv föredrar jag Sony, men jag kan erkänna att Xbox är bättre än PS2an. Xbox "hoppade" in på marknaden när Playstation 2 och Gamecube redan hade funnits ett bra tag, det är därför de kunde få sin konsoll bättre än konkurenternas. Nu tror jag på en repris som är tvärtom mot förra gången, PS3 blir bättre. Dock har XBOX360 ett litet övertag genom att ha släppt sin konsoll snabbast och kommer förmodligen kunna dra ner på priset mer än Sony kommer kunna göra. Vi får se, ingen vet. Ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Bra sagt Viva,fast jag själv tycker att Ps2 är bättre. Och det där med att 360 är bäst i marknaden är inte konstigt med tabke på att det är en annan generations konsoll,och Ps2 är ju äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag tycker att Xbox och Xbox 360 är bättre än Playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 X-boxen ägde iaf Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 men en sak som jag inte tror att ps3 kan slå det är online stödet för jag har hört att live stödet till ps2 är skit! inte alls lika många inne som på xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 men en sak som jag inte tror att ps3 kan slå det är online stödet för jag har hört att live stödet till ps2 är skit! inte alls lika många inne som på xbox live Jag har ochså hört att live stödet till PS2 är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Lidmer!!Du ska inte säga att nån är tjock och klen för att dom gillar nåt annat än dig!! Alla är bra på sitt sätt, Xbox har bra grafik, PS är smidig och Nintendo är påhittiga. Jag ogillar värkligen folk som säger att den och den är bättre än den(som alla mina kompisar <_< ), tänk om alla spelföretag samarbetade!! Vilken konsoll det skulle bli då!!*dreglar* ? va? vadå gillar något annat än mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.