Anderzzon Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Har kan ni skriva era Påskägg till PC, skriv dinna egna som du hittat eller bara njut och leta up sånna som andra hittat! :D Citera
Gäst Mega93 Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Okeeeeeeeeeeeeej...... :meddum: Citera
Salzalada Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Menar du typ saker som tillverkare har lagt in i program? Det stod om det i PC för Alla för ett bra tag sen... En var i alla fall i mIRC. Man ska ta upp tillverkarana och skriva arne eller nåt... Arne Waysie eller hur det stavas. han som vad julvärd iaf. Testa det... :) Citera
nico Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Weise faktiskt :P jo det är saker som lagts in i program/os/hårdvara etc. t.ex. på HP's skrivare, 940c och några andra modeller, kan du hålla inne "mata ut papper" knappen och så skrivs en bild på en klocka ut. och i photoshop har jag för mig att du kan hålla inne shift eller nåt när man går in på Hjälp > Om photoshop. då ska det visas en annan bild... Redigerat 2 Januari 2006 av nico Citera
Salzalada Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Så stavas det ja! Man går in på mIRC, sedan trycker man åp Help > About mIRC. När man är där inne skriver man arneweise med små boksäver och ett ord. Då kommer det upp en krokodil på bilden istället för tillverkaren... :) Citera
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 Så stavas det ja! Man går in på mIRC, sedan trycker man åp Help > About mIRC. När man är där inne skriver man arneweise med små boksäver och ett ord. Då kommer det upp en krokodil på bilden istället för tillverkaren... :) Genialiskt :mellow: Citera
0013 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 Weise faktiskt :P jo det är saker som lagts in i program/os/hårdvara etc. t.ex. på HP's skrivare, 940c och några andra modeller, kan du hålla inne "mata ut papper" knappen och så skrivs en bild på en klocka ut. och i photoshop har jag för mig att du kan hålla inne shift eller nåt när man går in på Hjälp > Om photoshop. då ska det visas en annan bild... Det är Ctrl man ska hålla inne i PS. Citera
Avregistrerad Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Finns det inte ett påskägg i GTA Vice city? Där vid den där lilla helikoptern? Citera
Hammmar Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Finns det inte ett påskägg i GTA Vice city? Där vid den där lilla helikoptern? hmmm fel forum men ändå inte :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.