Hoppa till innehåll

Need For Speed: Most Wanted


Adam_ds

Rekommendera inlägg

Jag har klarat Razor nu. Jag vann varenda blacklist medlems bil och jag har fortfarande kvar Mings Gallardo.. Även om den är rätt mkt omgjord.. men den e skit fräck.. sen har jag också min BMW och en Mitsubishi Lancer som jag bara använder till polisjakterna då den nästan e omöjlig att stoppa pga sin 4-hjulsdrift. Sen har jag också Mercedes-Benz SLR McLaren.. den e min favorit men Gallardon e inte långt efter.. om ni vill ha tips så kan ni fråga mig :D B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har Black Edition!

 

Jag är på Blacklist NR:2 Bull

och har en vit Viper med motorhuv (kålfiber) och vinge (kålfiber)

och en Cobalt SS med röd Metall färg, motorhuv (kålfiber), vinge (kålfiber)

och en sån där tak grej (kålfiber). Båda fulltrimade :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har massa bilar men den bästa är en mercedes som jag fick från nummer 7 eller 8

men nu har jag fastanat och kan inte ta mer belönings pöeng finns det någon fusk så att jag får snabbare bilar eller mer poeng?

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

alltid när jag vinner över en blacklist medlem så väljer jag inte marken där man får motståndarens bil. de ända jag har är mitsubishi Eclipse och Ford Mustang GT.

 

alla mina bilar är Cobalt S något, Ford Mustang GT, Mazda RX-7, Mitsubishi Eclipse, Porsche Cayman.

 

jag är på 8:ånde plats. ska köpa Mitshubishi Lancer snart. och om ni vill ha Level 1 poliser så ska ni bara fixa om bilen sen tror dom att det är en annan bil. ni behöver inte slitta med helikoptrar o allt sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...