Metroid Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ska jag köpa kameo och varför eller varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag tycker du ska det. Jag tycker det är roligt och så. Det som är bra är att man kan få olika elemental warrior's, det kan va lite svårt på vissa ställen att lista ut vad man ska göra m.m. Varför du inte ska köpa det är för att det är lätt (fast man dör ju några ggr). Jag hade köpt det om jag inte hade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag har det, ibland ett mycket klurigt spel. Jättebra för äventyrs genren förstås. Är däremot fast. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Är det så man kan spela det hela spelet utan att tröttna på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Ja, för mig va det så. Fast om man fasnade på en boss va det inte lika roligt, men då blev det lite roligare när man hade klarat han ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag har det det är roligt jag hade köp det om jag var det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag tycket att det är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Tack för era svar. Ni har övertygat mig att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 mm de e kul som f*n!! igår satt ja 5 timmar i stäck å ida nån timme.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Det är ett bra spel men man tröttnar på det efter något år... Smart val att köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag har det, ibland ett mycket klurigt spel. Jättebra för äventyrs genren förstås. Är däremot fast. :P Var i alsindar kan man fastna på detta spel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 det kan inte va lätt att fastna iallafall, med tanke på att man kan trycka fram wotnot-grejjen på start när som helst och få reda på exakt vad man ska göra. jag vet inte om den berättar exakt allt, men näst intill. jag tycker att det är ett helt ok spel. jag klarade det iofs på knappt 2 dagar, men det åker nog fram igen. det finns ju alltid achivements o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.