Hoppa till innehåll

Mario Kart Double Dash!

nisen_cool

Rekommendera inlägg

• Svar 129
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

finns nog genväg på alla banor...

man kanske tjänar 0,001 ...

Tja, nu menar jag inte genvägar som Staff Ghosts tar och som man bara tjänar 2 sekunder på. Och nej, inte finns det någon genväg på Rainbow Road.. Inte Daisy Cruiser heller...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken på Dry Dry Desert?

Vissa film

Man kan börja med att använda båda svamparna på genvägen. Blir man duktigare kan man använda 1... Den vägen jag pratar om är.... ja... Först åker du högersvängen i början... sen en liten vänster, sedan en liten höger...Framför dig ser du då en sten, och en bit till vänster finns en palm. Du ska använda svamparna där emellan och komma ut till stället vid kvicksanden och Piranha planten... Jag kan skicka dig en länk till Mario Kart sidan om du vill se filmer... B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den man tjänar mest på tar vi som bäst... Det beror en del på hur bra man tar genvägen också... För den på Dry Dry Desert tjänar man ju en hel del på... Lika på DK Mountain. Fast jag gissar väl att den på DK Mountain är bättre... Fast på Dry Dry Desert så får man användning för båda svamparna... Det finns 2 bra vägar att använda svampen över... Dock så behövs det ingen svamp för att klara genvägen på DK Mountain... Svamparna är bara bra att ha vid landningen på berget... Och runt vängen innan man åker in i kanonen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...