Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jo, men om mna hittar en genväg blir man ju jätte glad. Fast det är alltid nån som hittat genvägen före då :( Det är ingen ide´ att ens försöka leta längre. Det finns inga fler. Men man kan fortfarande hitta på andra ställen att använda svamparna på... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jo, men om mna hittar en genväg blir man ju jätte glad. Fast det är alltid nån som hittat genvägen före då :( Ja, det kan man ju :)Fast man blir gladast om man hittar en väg som Lakitu fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jo, glad blir man. :) Det är intressant att veta vem som hittade dessa konstiga genvägar. T ex den på Bowser´s Castle och Lakitufusket på Waluigi Stadium. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vilken genväg på Bowser castle? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vilken genväg på Bowser castle? Lite svårt att beskriva. Men man måste bli träffad av ett blått skal på vänster sida om mållinjen... Även en bomb går bra.... Om du lyckas kommer du att få börja vid svängen efter rummet med den snurrande elden. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ok skummt ;) Undra hur man kan komma på något sådant .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ok skummt ;) Undra hur man kan komma på något sådant .. Antagligen ren tur, eller bra uträknat. Jag har själv funderat på nån slags genväg på det där stället. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har också tänk på om man kan gör nåt sånt på Bowser Castle men aldrig testat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har också tänk på om man kan gör nåt sånt på Bowser Castle men aldrig testat. Jag tänkte mer på att komma uppifrån och åka ner mot målet.. Fast då hämtade Lakitu upp en... Det borde vara samma sak om man flyger av en smäll nerifrån.... Förresten, har hört att det ryktas om nån liknande genväg på Wario Colosseum... Fast den vet jag ingenting om. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har också tänk på om man kan gör nåt sånt på Bowser Castle men aldrig testat. Okej har hört på Rainbow Road om man åker i en Lop och far på ett bannan skal så kan man landa ner nån annanstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Okej. Men då missförstod du det hela. Det jag menade var att man var tvungen att bli skjuten av ett blått skal när man var på vänstra sidan lite efter mållinjen. Så of man ligger sist så kan man ju inte skjuta sig själv. Men däremot om man har en bomb som specialare... Dvs Wario och Waluigi, så kan man kasta bomben ungefär nånstans där vid vänstra sidan, men se då till att du har passerat mållinjen, annars får du ju köra om halva banan... Iofs så kan ju Petey Piranha och King Boo också få bomben, men det kanske inte händer så ofta. Ok förlåt Redigerat 3 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag har också tänk på om man kan gör nåt sånt på Bowser Castle men aldrig testat. Tja, det är väl ingenting man tjänar på direkt. Dessutom så funkar inget sådant på Rainbow Road... Det är bara Lakitu som får en jobbig dag.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg