Gäst virrs Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Psp håller påa tt släppa musik UMD.s .. Filmer finns ju att köpa tillpå UMD, så det är inget att behöva tänka, men USB kabel finns överallt.. jag kunde ta min mp3 sladd till Psp.n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Men asså, man behöver väl inte köpa en 1GB minneskort om man vill ha musik? De sparade spelen tar väl inte så mkt plats på minneskorten..? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 nej spelen tar mindre plats en 1 mb och jag har en låt och 5 bilder och det får plats på en 32 mb kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Och viper, om du ska lägga in fler än 2 låtar behöver du köpa ett minnes kort för 1000(om du ska få plats med nått). Det blir ca 3500. Det tycker jag är orimligt då man får en helt ny xbox 360 för de pengarna... Oja.Hur kommer det sig att jag hittade ett småsött gigapack på cdon.com för 2999:- där det ingår ett 1gb memory stick? (Över 30 timmar musik/500 digitalfoton/2 långfilmer) Visserligen bara 500:- skillnad, men det är fortfarande mindre än vad du säger. Det ingår också batteripaket, AC-adapter, USB-kabel och en PSP-hållare. Men visst, har du redan köpt din PSP så kan det nog gå upp mot 1000:- för ett minneskort, det håller jag med om. ;) Jag tycker att en PSP i dagens läge är alldeles för dyrt, så jag väntar nog ett tag med att köpa. Men när jag har råd så blir det antagligen en. PSP gigapack @ Cdon.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 spelen tar typ ingen plats, det är mer musik som fyller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelberg Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Lyckas du få tag på en PSP med version 2.00 eller mindre så du kan nedgradera då är det värt det, inte annars. Inte med spelutbudet i dagsläget iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
|DK|Elite|John Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 (redigerat) På Elgiganten kostar det bara 2300kr. :lol: :lol: :lol: Redigerat 28 Januari 2006 av |DK|Elite|John Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 :evil: det e en sak ni kanske inte vet :evil: Ni kan få ett 2gb memory stick för 1000:- eller 4GB (+import).... skönt ju köp 4gb här: http://www.lik-sang.com/info.php?category=...roducts_id=7825 det kommer en 8gb memory card från sony :D detta år :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Nae, med tanke på att det bara finns skit spel så är det det inte! Du får typ 5-6 spel för det priset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 PSP äger!, nästan alla spel är "ägiga" och grafiken är s*it bra! Jag spelade en gång i sådär 4timmar, man kan inte sluta spela man liksom fastnar i spelet! JAG REKOMENDERAR PSP! DEN ÄR VÄRD DET DEN KOSTAR :cool: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Säg ett bra spel! Då ska jag köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 GTA:LCS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg