Hoppa till innehåll

Svält O Faddrar

lodisen_i_am

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

Hewitt, gissa varför folket mår dåligt där! Tack vare oss! Dem vita slavade människorna där nere i guldgruvorna och så får dem bara 1 kr per guld klimp medan slav drivaren från 1000 kr per guld klimp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte i Irak tror jag, Puck0. Det var Saddams fel. ^^'

Men jag är ingen fadder och ingen i min familj är fadder. Jag känner mig inte att kunna hjälpa dem med pengar. Hellre att jag någon gång kan åka ner dit och vara med dem. Min kompis är fadder men det enda de skickar är pennor och sådant grejs som barn brukar leka med.

Pennor hjälper inte speciellt mycket åt de barn där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför bry sig om någon som bor flera tusen mil härifrån när man inte bryr sig om den som sitter brevid en i skolbänken? mobbing är väl ett problem i samhället här, även massor av andra problem som man kanske skulle lösa innan man bestämmer sig för att leka världspoliser och skicka ner pengar till en diktatur där alla pengarna som man sjänker går till att utbilda soldater...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hjälp behövs både här i vårt samhälle och i andra länder. man får inte glömma bort något av det. att någon mår illa varenda dag över att gå till skolan är lika illa som att barn i fattiga länder inte har någon skola att gå till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte i Irak tror jag, Puck0. Det var Saddams fel. ^^'

Men jag är ingen fadder och ingen i min familj är fadder. Jag känner mig inte att kunna hjälpa dem med pengar. Hellre att jag någon gång kan åka ner dit och vara med dem. Min kompis är fadder men det enda de skickar är pennor och sådant grejs som barn brukar leka med.

Pennor hjälper inte speciellt mycket åt de barn där.

Irak får inte hjälp ens så mycket av rädda barnen och det. Det är helt meningslöst eftersom det är fortsätter med bomber och alt. Mmm, irak var ett land med rika personer. Fast Saddam tog folks rikedomar och alt :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

- Ska du inte äta upp maten?

- Nej, det är äckligt.

- Men tänk på barnen i Afrika.

- Men för f*n, posta skiten till dem då!

Vet inte vart jag vill komma med det, men jag ska inte bli fadder. Åtmiståne inte så länge de har en finsk bög som gör reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...