lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Man kan på TV se massa med barn som svälter och som behöver faddrar. så bli fadder. min familj ska bli det :D Ge barnen där nere i Afrika och så än bättre värld att leva i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Givetvis. Min familj är redan faddrar, och jag skickar lite extra då och då.Fler borde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jag skänkte en gång 1000kr, jag kände mig glad :) Så jag håller med, andra borde också göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Gör inte det... Låt människorna där nere få klara sig själva... Förresten hjälper ni dem inte, era pengar plockas upp av okända störningar, ni är blåsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hewitt, gissa varför folket mår dåligt där! Tack vare oss! Dem vita slavade människorna där nere i guldgruvorna och så får dem bara 1 kr per guld klimp medan slav drivaren från 1000 kr per guld klimp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Inte i Irak tror jag, Puck0. Det var Saddams fel. ^^' Men jag är ingen fadder och ingen i min familj är fadder. Jag känner mig inte att kunna hjälpa dem med pengar. Hellre att jag någon gång kan åka ner dit och vara med dem. Min kompis är fadder men det enda de skickar är pennor och sådant grejs som barn brukar leka med. Pennor hjälper inte speciellt mycket åt de barn där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 varför bry sig om någon som bor flera tusen mil härifrån när man inte bryr sig om den som sitter brevid en i skolbänken? mobbing är väl ett problem i samhället här, även massor av andra problem som man kanske skulle lösa innan man bestämmer sig för att leka världspoliser och skicka ner pengar till en diktatur där alla pengarna som man sjänker går till att utbilda soldater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 hjälp behövs både här i vårt samhälle och i andra länder. man får inte glömma bort något av det. att någon mår illa varenda dag över att gå till skolan är lika illa som att barn i fattiga länder inte har någon skola att gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Men, det är väl bättre att ta i något av de än att bara titta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Min Mamma och Pappa e redan faddrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Inte i Irak tror jag, Puck0. Det var Saddams fel. ^^' Men jag är ingen fadder och ingen i min familj är fadder. Jag känner mig inte att kunna hjälpa dem med pengar. Hellre att jag någon gång kan åka ner dit och vara med dem. Min kompis är fadder men det enda de skickar är pennor och sådant grejs som barn brukar leka med. Pennor hjälper inte speciellt mycket åt de barn där. Irak får inte hjälp ens så mycket av rädda barnen och det. Det är helt meningslöst eftersom det är fortsätter med bomber och alt. Mmm, irak var ett land med rika personer. Fast Saddam tog folks rikedomar och alt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 - Ska du inte äta upp maten? - Nej, det är äckligt. - Men tänk på barnen i Afrika. - Men för f*n, posta skiten till dem då! Vet inte vart jag vill komma med det, men jag ska inte bli fadder. Åtmiståne inte så länge de har en finsk bög som gör reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.