Trasheye Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag tycker Age Of Empires: Age of the kings e bäst.=P Men jag tycker om Call Of Duty 2 oxå. det e så grymt skön grafik på call of duty 2=)... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag tycker Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Insaniquarium. Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 guild wars och warcraft2 är dom bästa spelen nånsin enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 City Of Heroes/Villains World Of Warcraft Guild Wars NFS Most Wanted Age of Empire 3 Battle-Field 2 GTA SA Judge Dredd Dredd vs Death Dark Age Of Camelot CS / Ghost Recon FIFA 06 (Gillar inte det men tror att typ alla utom jag gillar det) Coola,softiga spel (bra al" samt menyer och beroende framkallande MEN.... om jag ska ta en,BLIR DET....... Guild Wars! (snabb meny,samt beroende framkallande och soft. (obs,.jag<--------------rank 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Slaget om migård 2 när det kommer. Det kommer äga allt. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) tror att det är WOW.....(har aldrig testat tyvärr...) annars är det nog runescape eller morrowind... ledsen har en känsla att det absolut inte kan vara runescape... men alla har sina egna åsikter :D:D Redigerat 16 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 det bästa pc spelat genom tiderna...hmm ;) tror det är rome total war +expansion :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Age of Mythology - The Titans och FIFA 06. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Hitman 2: Silent Assassin är grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 BFME äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) TES III Oblivion, tror jag blir ett bra spel... Men det har ju inte släppts än. Hmmm.... Detta vart svårt som f*n. Kanske Morrowind till en viss nivå. Grim Fandango är ett s*tans bra spel också. Redigerat 22 Januari 2006 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.